ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Τετάρτη 30 Απριλίου 2014

Σπίτι με… θέση στον χάρτη


Του Χρήστου Βαγενά

Γεννήθηκα στην Αθήνα το 1985 και κατοικώ στο Ζεφύρι από τότε.

Ξεκίνησα το βιογραφικό μου με την ίδια ακριβώς φράση και οφείλω να αναφέρω ότι δεν πρόκειται για μία καθόλου τυχαία, εναρκτήρια επιλογή. Πρόκειται για μία απολύτως συνειδητή έκφραση αγανάκτησης προς όλες τις Διοικήσεις που έχουν περάσει όλα αυτά τα χρόνια από τον Καλλικρατικό Δήμο μας. Αγανάκτηση, η οποία οφείλεται στο ότι η περιοχή μας δεν «υφίσταται στον χάρτη της Αττικής».

Στις περισσότερες κοινωνικές συναναστροφές μου μέχρι και σήμερα όταν ανακύπτει το θέμα της διαμονής μου, είμαι σε κάθε περίπτωση υποχρεωμένος, να παραδώσω σεμινάρια γεωγραφίας, ώστε να εξηγήσω με πλήρη σαφήνεια που βρίσκεται, το σπίτι που κατοικώ. Δυστυχώς από νωρίς κατάλαβα ότι ο Δήμος Φυλής είναι κάποιο προάστιο των Αγίων Αναργύρων και της Πετρούπολης. Εννοείται ότι μιλάμε ακόμα για έναν Δήμο με τόσο πλούσια ιστορία και φυσικά το ίδιο Δήμο που φιλοξενεί όλα αυτά τα χρόνια τα σκουπίδια, της τόσο πολυπληθούς Αττικής.

Γεννήθηκα λοιπόν στην Αθήνα το 1985 και κατοικώ από τότε, στο Ζεφύρι, ένα προάστιο των Αγίων Αναργύρων.

Ένα Ζεφύρι με τα δεκάδες και πολύ σοβαρά προβλήματά του, που δεν έπαψε ποτέ όμως να είναι το σπίτι μου. Ένα σπίτι στο οποίο μεγάλωσα παίζοντας ανάμεσα στις πλατείες του, τα στενά του και τις μονοκατοικίες του. Είναι δεδομένο για μένα, ότι θα κρατάω πάντοτε στο μυαλό μου και στη καρδία μου, τις αναμνήσεις μου σαν παιδί, σαν έφηβός και σαν άντρας πλέον από το σπίτι μου.

Έπαιξα στο δρόμο μέχρι τη δύση του ηλίου σε μία εποχή χωρίς κινητά και υπολογιστές.

Έκλαψα σαν παιδί της έκτης δημοτικού όταν έμαθα για την ληστεία και δολοφονία του παππού της συμμαθήτριας μου.

Αγανάκτησα σαν έφηβος, όταν καθοδήγησα συνεργείο, μεγάλου, τηλεοπτικού σταθμού για να καταγράψει στοιχεία για τα ναρκωτικά. Ένα θέμα όμως που δεν βγήκε ποτέ στον αέρα.

Γέλασα στους γάμους των παλαιών συμμαθητών μου.

Συγκινήθηκα στις βαπτίσεις των παιδιών τους.

ΠΑΙΔΙΑ ΣΤΑ ΟΠΟΙΑ ΑΝ ΜΗ ΤΙ ΑΛΛΟ ΟΦΕΙΛΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΛΗΡΟΔΟΤΗΣΟΥΜΕ ΕΝΑ ΣΠΙΤΙ ΜΕ ΘΕΣΗ ΣΤΟ ΧΑΡΤΗ.

Ευχαριστώ πολύ,

Βαγενάς Β. Χρήστος 

Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος της Ενότητας Πολιτών 
Υποψήφιος Δήμαρχος Φυλής Σάββας Ι. Σάββας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Συνολικές προβολές σελίδας