ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Τετάρτη 15 Φεβρουαρίου 2012

Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΟΙΝΩΝΟΣ ΤΗΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑΣ – Καμπάνια στη Νέα Υόρκη υπέρ του ελληνικού τουρισμού

 

i
Rate This
Quantcast

Μία πολύ θετική πρωτοβουλία υπέρ της τόνωσης του ελληνικού τουρισμού έχει αναληφθεί το τελευταίο διάστημα από μία ομάδα Ελλήνων κατοίκων της Νέας Υόρκης, οι οποίοι μέσω καμπάνιας που διεξάγουν στο Διαδίκτυο, καλούν όσους επιθυμούν να καταθέσουν τον οβολό τους υπέρ ενός ειδικού ταμείου που έχει αυτόν ακριβώς το σκοπό.
Η πρωτοβουλία βασίζεται στις αρχές του λεγόμενου “crowdfunding”, δηλαδή της ιδέας της ενίσχυσης ενός σκοπού «από τα κάτω», με τη χρήση των σελίδων κοινωνικής δικτύωσης, όπως το Facebook και το Twitter.

Ο στόχος που έχει τεθεί είναι να συλλεγούν κεφάλαια ύψους 15.000 δολαρίων, ή και περισσότερα, ώστε να χρησιμοποιηθούν για τη διεξαγωγή καμπάνιας στη Νέα Υόρκη υπέρ των στοιχείων που καθιστούν ακόμη την Ελλάδα έναν πολύ ελκυστικό τουριστικό προορισμό, σε πείσμα της σοβούσας οικονομικής κρίσης.
Μάλιστα, στην σχετική ιστοσελίδα της καμπάνιας που έχει δημιουργήσει η ομάδα των – νέων στην πλειονότητά τους - Ελλήνων, αναφέρονται τα πλήρη στοιχεία και οι στόχοι της καμπάνιας υπέρ του τουρισμού στην Ελλάδα – μιας βιομηχανίας που εκπροσωπεί περί το 18% του ελληνικού ΑΕΠ και σχεδόν το 20% της συνολικής απασχόλησης στην Ελλάδα.
Το “crowdfunding” είναι μία πρωτοποριακή ιδέα η οποία στηρίζεται στη βάση της δημιουργίας κοινών δράσεων με αυτό-χρηματοδότηση από όσους συμμερίζονται έναν κοινό σκοπό, χωρίς την ανάγκη επίσημης χρηματοδότησης από εθνικά η ιδιωτικά κεφάλαια, ενώ γνωρίζει σημαντική απήχηση σε ομάδες ακτιβιστών στο εξωτερικό.
Μέσω της ιστοσελίδας, είναι πολύ εύκολο για τον καθένα να γίνει έμπρακτος υποστηριχτής μιας καμπάνιας υπέρ του ελληνικού τουρισμού, καταθέτοντας όποιο ποσόν είναι σε θέση.
Εμπνευστές της προσπάθειας είναι οι Γιώργος Κλειβοκιώτης, Ονίκ Παλαντγιάν και Στάθης Χαϊκάλης, καθώς και μια μεγαλύτερη ομάδα νέων Ελλήνων του εξωτερικού.
«Πρεσβευτές» της ιδέας είναι, ακόμη, ο Κυριάκος Μέλος στο Σικάγο, και ο Στηβ Άτζι στη Μελβούρνη της Αυστραλίας.
Εξάλλου, μόνο χαμόγελα ικανοποίησης μπορεί να σκορπίζει η είδηση της Τρίτης, ότι βάσει ευρείας δημοσκόπηση του διεθνούς ταξιδιωτικού οδηγού Lonely Planet, η Ακρόπολη, με ποσοστό 93%, παραμένει το πλέον δημοφιλές ευρωπαϊκό μνημείο, κατά την τρέχουσα περίοδο…
Εδώ μπορεί κανείς να ενημερωθεί για τη συλλογική αυτή προσπάθεια:
http://loudsauce.com/campaigns/62-help-fund-this-nyc-billboard-to-promote-tourism-in-greece

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Συνολικές προβολές σελίδας