ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Τετάρτη 26 Φεβρουαρίου 2014

Διευκρινήσεις από Πέτρο Βιρβίλη

Άρθρο του Πέτρου Βιρβίλη

Αγαπητοί κύριοι του ΣΥΡΙΖΑ σας ευχαριστώ αρχικά που με διαβάζετε, πραγματικά με τιμάτε. Για να αποκαταστήσω όμως την αλήθεια  των γεγονότων, είμαι υποχρεωμένος να  παραθέσω τις παρακάτω  διευκρινήσεις.

1. Δεν έχω σκοπό να πολιτευτώ με καμία παράταξη. Υποστηρίζω σαν ψηφοφόρος την Ενότητα Πολιτών  γιατί θεωρώ ότι είναι πραγματικά πολιτικά ανεξάρτητη παράταξη και γιατί πιστεύω ότι μόνο μια τέτοια, μέσα από την σύνθεση απόψεων και ιδεών μπορεί να κάνει την διαφορά στο Δήμο προς το καλλίτερο. Δεν πιστεύω στην στείρα πολιτικολογία και στις σκουριασμένες απόψεις των συστημικών κομμάτων.

2. Με παρεξηγήσατε εάν νομίζετε ότι υποστηρίζω πολιτικά τον ΣΥΡΙΖΑ. Δεν έχω δηλώσει ποτέ μου κάτι τέτοιο. Αντίθετα, έχω  διαφορετική θεώρηση ως προς την Οικονομική πολιτική , την οποία δεν έχω κρύψει ποτέ μου,  αν και τώρα τελευταία ο κ. Σταθάκης  έχει ταυτιστεί  με  τις απόψεις μου.

3. Η ΑΚΙΟΕ δεν είναι κεντροδεξιά παράταξη, είναι ανεξάρτητη Παράταξη και μάλιστα Τρίτη δύναμη στο Οικονομικό Επιμελητήριο με προσφορά και σημαντικά στελέχη  από την δεκαετία του 1990.

4. Έγραψα το κείμενο για συνεργασία μαζί σας, με γνώμονα, ότι η Ενότητα Πολιτών έχει ήδη στους κόλπους της δυνατά στελέχη που υποστηρίζουν τον ΣΥΡΙΖΑ και οι οποίοι θα κατέβουν στις εκλογές με την Ενότητα Πολιτών η οποία εδώ και τρία χρόνια έχει κάνει αισθητή την παρουσία της με ουσιαστικές παρεμβάσεις στα δρώμενα του Δήμου.

5. Εσείς, πολιτικοποιήσατε τις Δημοτικές εκλογές, διαλέξατε τον δρόμο της μοναξιάς και αποφασίσατε να  ριχθείτε στην μάχη ξεκινώντας  με χτυπήματα κάτω από την μέση ανθρώπων που ζήτησαν την  συνεργασία σας, ξεχνώντας ποιοι είναι οι πραγματικοί σας αντίπαλοι και ότι είναι το πλέον πιθανό να υπάρξει και δεύτερη Κυριακή και ίσως τότε να εκλιπαρείτε για ψήφους.
Αν οι κινήσεις σας αυτές αποδειχτούν χρήσιμες  για τον τόπο, θα το κρίνει η Ιστορία.

Με τιμή

Βιρβίλης Πέτρος

Οικονομολόγος 

Διαβάστε ΕΔΩ την αρχική τοποθέτηση του Πέτρου Βιρβίλη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Συνολικές προβολές σελίδας