ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Τρίτη 4 Μαρτίου 2014

Περί δεοντολογίας το ανάγνωσμα…

Του Βαγγέλη Βάθη

Η εποχή μας έχει χαρακτηριστεί σαν εποχή της πληροφορίας. Δυστυχώς όμως η ορθή πληροφόρηση, για να μην γίνει παραπληροφόρηση και οχετός λάσπης, απαιτεί την τήρηση της δημοσιογραφικής δεοντολογίας, πράγμα άγνωστο από ότι φαίνεται για την «Δυτική Όχθη» και την «δαιμόνια» ρεπόρτερ της κ. Πιρπινιά.

Για άλλη μια φορά τονίζω ότι ούτε είχα, ούτε έχω άλογα στην κατοχή μου και ποτέ μου δεν όργωσα. Τη διάψευσή μου αυτή, αγνόησε η «Δυτική Όχθη», επανερχόμενη δε στο έντυπο του μηνός Φεβρουαρίου, κατά την προσφιλή τακτική της με κατασκευασμένο ρεπορτάζ διαστρεβλώνει την πραγματικότητα, ρίχνοντας για άλλη μια φορά λάσπη στο πρόσωπό μου.

Επικαλούνται την μαρτυρία της κ. Ζερβάκη και του κ. Χρονόπουλου, των οποίων τα επιχειρήματα με τον υπ’αρ. κατ. δικ. 12395/2013 απέρριψε ο δικαστής του πρωτοδικείου Αθηνών, στις 24/7/2013. Το ρεπορτάζ δεν είναι τίποτα άλλο, παρά το απορριφθέν καταθετήριο δικόγραφο.


Με όλα τα αναγραφόμενα εις βάρος μου, δικαιούμαι εκ μέρος των λασπολόγων απαντήσεις στα εξής ερωτήματα:

1. Η κ. Ζερβάκη επικαλείται ότι αγόρασε οικόπεδο και έχτισε σπίτι με μοναδικό κριτήριο την ποιότητα ζωής.

Μπορεί να μας πει η προαναφερόμενη όταν αγόρασε το οικόπεδο ετηρούντο οι απαιτούμενες πολεοδομικές προϋποθέσεις εκδόσεως οικοδομικής αδείας; Αυτό ισχύει και για τον κ. Χρονόπουλο. Με ποιο τρόπο παρέκαμψαν το ουσιαστικό αυτό πρόβλημα και εξέδωσαν οικοδομική άδεια; Στη διάθεση παντός υπευθύνου, αεροφωτογραφίες της συγκεκριμένης χρονικής περιόδου.

2. Μήπως η τιμή αγοράς του οικοπέδου ήταν πολύ χαμηλότερη λόγω του προαναφερόμενου προβλήματος; Γιατί εκ των υστέρων με έγγραφό τους προς τον Συνήγορο του Πολίτη, ζητούν έργα υποδομής, αποκρύπτοντας τον ουσιαστικό λόγο τον οποίο προανέφερα;

3. Γιατί η προαναφερόμενοι κύριος και κυρία μετά από επτά χρόνιας παραμονής τους στην Φυλή και λίγο πριν τις δημοτικές εκλογές, κατοικώντας σε απόσταση 200 μέτρων από το σπίτι μου, κάνουν αυτές τις ανυπόστατες καταγγελίες;

4. Με καταγγέλλουν ότι έχω τοποθετήσει αγωγό και αποχετεύω τα λήμματα του σπιτιού μου. Σε δύο ελέγχους που πραγματοποίησε η υγειονομική υπηρεσία, διεπιστώθη το ανυπόστατο των καταγγελιών. Γιατί δεν δημοσιεύουν τα έγγραφα αυτά;

Γιατί αποκρύπτουν επιμελώς το γεγονός ότι ο πρόχειρος αγωγός απορροής ομβρίων έχει τοποθετηθεί από τον Δήμο μας, πριν από περίπου 30 χρόνια λόγω ελλείψεως αποχετεύσεως ομβρίων υδάτων; Γιατί δεν δημοσιεύουν το παλαιό και νέο έγγραφο που πιστοποιεί αυτό;

5. Με κατηγορούν ότι πλένω εντόσθια ζώων στο δρόμο από το κρεοπωλείο μου. Εγώ «δαιμόνια ρεπόρτερ» δεν έχω κρεοπωλείο!

Γιατί οι όμοροι γείτονές μου δεν διαμαρτύρονται και γιατί κατά τους ελέγχους που έγιναν δεν διαπιστώθηκε κάτι τέτοιο;

6. Σε μια ανώνυμη επιστολή που μου απεστάλη το 2013, επικαλείται εννέα (9) γείτονες. Οι δύο, είναι η κα Ζερβάκη και ο κ. Χρονόπουλος. Οι άλλοι επτά, ποιοί είναι; Γιατί οι όμοροι γείτονές μου, που βρίσκονται σε απόσταση αναπνοής από εμένα, δεν διαμαρτύρονται;

7. Γιατί κα Ζερβάκη αφού εγώ σας προξένησα ζημιά στο αυτοκίνητό σας, δεν μου υποβάλλατε μήνυση; Αυτή ήταν και η απορία του δικαστή κατά την εξέτασή σας για τα ασφαλιστικά μέτρα εις βάρος μου.

8. Πότε εμείς παραχωρήσαμε στον Δήμο το οικόπεδό μας; Πότε ο Δήμος μας αποζημίωσε; Γιατί αποκρύπτετε επιμελώς ότι είμεθα ιδιοκτήτες του οικοπέδου αυτού από το 1935; Γιατί δεν αποκαλύπτετε ότι διέρχεστε πρώτα από το οικόπεδό μας και συνέχεια από άλλα οικόπεδα για να πάτε σπίτι σας λόγω ελλείψεως δρόμου; Αυτό είναι το ευχαριστώ για τη διευκόλυνση που σας παρέχουμε;

9. Συμμετέχετε σε επιτροπή για τα αδέσποτα ζώα με προεδρεύοντα τον κ. Μπουραΐμη;

10. Γιατί φορτηγά και JCB του Δήμου μας εκτελούν διαδοχικά σαββατοκύριακα εργασίες στην οικία της κυρίας Αθανασίας Τσάμη (συζύγου του κ. Χρονόπουλου) διαμορφώνοντας τον περιβάλλοντα χώρο;

Παρά την αίτηση που έχω καταθέσει στον Δήμο για τη νομιμότητα των εργασιών, των υπαλλήλων και των μηχανημάτων, δεν μου έχει δοθεί απάντηση εδώ και τρεις μήνες. Στη διάθεση παντός υπευθύνου, φωτογραφικό υλικό και μάρτυρες.

Αφού οι καταγγέλλοντες είναι τόσο ευαίσθητοι σε θέματα περιβάλλοντος, ας μας πουν μια δράση τους, για το πρόβλημα της Χωματερής. «Διυλίζουν τον κώνωπα και καταπίνουν την κάμηλο»!

Μην έχοντας επιχειρήματα για τον αντιπολιτευτικό λόγο που τεκμηριωμένα αρθρώνω στη σημερινή ανίκανη διοίκηση του Δήμου μας, έγινα για άλλη μια φορά στόχος τους. Αυτοί και οι συνοδοιπόροι τους, με ψευδή και ανυπόστατα στοιχεία, με συκοφαντούν

Ο ενορχηστρωτής και διευθυντής ορχήστρας της συκοφαντικής αυτής εκστρατείας, δεν μπορεί να κρυφτεί πια. Σκοπός και στόχος του (δημοσιογραφικού αυτού ρεπορτάζ) δυσκόλως αποκρύπτεται. Ευθέως βάλλεται κατά της «Ενότητας Πολιτών», του κ. Σάββα Σάββα και εμού του ιδίου.

Δυστυχώς μέχρι τις εκλογές, έχουν πολλά να δουν τα μάτια μας. Πιθανόν, το επόμενο δημοσιογραφικό «ρεπορτάζ», να αναφέρει ότι είμαι ένας από τους ενδιαφερόμενους για την κατασκευή εργοστασίου διαχείρισης απορριμμάτων!

Που ξέρεις;

Βάθης Ευάγγελος 
Δημοτικός Σύμβουλος 
«ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΠΟΛΙΤΩΝ»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Συνολικές προβολές σελίδας