ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Σάββατο 26 Οκτωβρίου 2013

«Ξεχνάει ο Δήμαρχος»



Του Βαγγέλη Βάθη

Θέλω να ευχαριστήσω εκ βάθους καρδίας τον Δήμαρχο για τον τίτλο τιμής που μου απένειμε στο Δ.Σ. της 25ης/10/2013˙ με χαρακτήρισε τοπικιστή, δηλαδή Χασιώτη.

Ναι, είμαι τοπικιστής διότι διεκδικώ καλύτερη ποιότητα ζωής για τους συμπατριώτες μου. Ξεχνά, φαίνεται, ο κ. Δήμαρχος ότι εκπροσωπώ την Δημοτική Κοινότητα Φυλής στο σημερινό Δημοτικό Συμβούλιο.

Είμαι τοπικιστής διότι διεκδικώ:

α) έργα υποδομής
β) πολιτισμό
γ) την απομάκρυνση της χωματερής
δ) ασφάλεια για τους συμπολίτες μου
ε) τακτική συγκοινωνία
στ) παιδεία
ζ) τήρηση των εθίμων μας
και ό,τι άλλο γενικότερα βοηθά τον περήφανο χασιώτικο λαό να «άνω θρώσκει», να είναι δηλαδή Άνθρωπος.

Ήμουν , είμαι και θα είμαι Χασιώτης και πάνω απ’ όλα Έλληνας.


                                                                                                      Ευάγγελος Βάθης
Δημοτικός Σύμβουλος Ενότητας Πολιτών 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Συνολικές προβολές σελίδας