ΕΝΩΠΙΟΝ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΟΥ ΤΗΣ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΙΑΣ ΕΦΕΤΩΝ ΑΘΗΝΩΝ
(κατ’ άρθρο 35 ΚΠΟΙΝ Δ)
ΑΝΑΦΟΡΑ του άρθρου 40 του κ.ΠΟΙΝΔ σε συνδυασμό με το άρθρο 199 του νδ 3026/1954
Του Νομικού Προσώπου Δημοσίου Δικαίου (Ν.Π.Δ.Δ.) με την επωνυμία «ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΘΗΝΩΝ», που εδρεύει στην Αθήνα, επί της οδού Ακαδημίας αρ. 60, όπως νόμιμα εκπροσωπείται.-
Κύριε Εισαγγελέα
1.1- Ως γνωστόν οι Δικηγορικοί Σύλλογοι (νπδδ ) επιτελούν δημόσια λειτουργία χάριν του δημοσίου συμφέροντος και συνεπώς είναι θεμιτή η ρύθμιση του άρθρου 199 ΚΔΔ, που χορηγεί έννομο συμφέρον στους δικηγορικούς συλλόγους να παρέμβουν σε θέματα μείζονος σημασίας λόγω της εξέχουσας θέσης τους στην λειτουργία του κράτους δικαίου και στην εν γένει απονομή της δικαιοσύνης.
1.2.Τίς τελευταίες ημέρες από τα συνημμέναδημοσιεύματα προκύπτει η ανάγκη διερευνήσεωςδιάπραξη σοβαρών αδικημάτων από μέρους Σας καισυγκεκριμένα αναφέρεται ότι η
καθηγήτρια του Πανεπιστημίου Μακεδονίας και πρώην μέλος του Δ.Σ. της ΕΛΣΤΑΤ κατήγγειλε στα μέσα ενημέρωσης ότι η Στατιστική διόγκωσε το αναθεωρημένο έλλειμμα του 2009 από περίπου 12-13% σε 15,4%, με στόχο να επιβληθούν στη χώρα περισσότερα και σκληρότερα δημοσιονομικά μέτρα. Σύμφωνα με την καταγγέλλουσα, η διόγκωση κατέστη εφικτή, μέσω συνυπολογισμού στις δαπάνες της Γενικής Κυβέρνησης (στενός δημόσιος τομέας) και δαπάνες ΔΕΚΟ, κάποιες από τις οποίες -όπως λέει η κ. Γεωργαντά- τώρα έχουν ενταχθεί στο πρόγραμμα μείωσης προσωπικού μέσω εργασιακής εφεδρείας.
Η μέθοδος αυτή, σύμφωνα με την καθηγήτρια, αντίκειται στα οριζόμενα από την ίδια την Eurostat, καθώς δεν είχαν προηγηθεί οι απαραίτητες μελέτες και στατιστικές μετρήσεις στις επίμαχες ΔΕΚΟ.
Αντίστοιχες καταγγελίες για το έλλειμμα του 2009 έχει κάνει μέσω υπομνήματός του στην Εισαγγελία και ο μέχρι πρότινος αντιπρόεδρος της Αρχής Νίκος Λογοθέτης. Ειδικότερα:
3. Η απόφαση για προσφυγή της Ελλάδας στο μηχανισμό στήριξης της Ευρωπαϊκής Ένωσης και του Δ.Ν.Τ. τον Απρίλιο του 2010 παρουσιάστηκε από τους κυβερνώντες ως αναπόφευκτη συνέπεια του εκτροχιασμού του ελλείμματος στο πρωτοφανές ύψος του 15,4% και της συνακόλουθης αδυναμίας της χώρας να απευθυνθεί στις αγορές δανειζόμενη με λογικά επιτόκια προκειμένου να ανταποκριθεί στις άμεσες ταμειακές ανάγκες του κράτους. Υπενθυμίζεται προς επίρρωση των ανωτέρω ότι τον Φεβρουάριο του 2010 η κυβερνητική πλειοψηφία έφθασε στο σημείο να καταθέσει αίτηση σύστασης Εξεταστικής Επιτροπής για το ζήτημα αυτό.
3.1.-Στις 9 Απριλίου 2010 ο τότε Υπουργός Οικονομικών κ. Γεώργιος Παπακωνσταντίνου έπειτα από συνάντησή του με τον πρωθυπουργό Γιώργο Παπανδρέου, ερωτηθείς εάν η Ελλάδα θα ζητήσει την ενεργοποίηση του μηχανισμού, δήλωνε επί λέξει: «Όχι, δεν τέθηκε τέτοιο ζήτημα. Δεν έχει τεθεί. Ο μηχανισμός είναι πολύ σημαντικός. Ο μηχανισμός αυτός είναι ένα ορόσημο για την Ευρώπη και για την Ελλάδα. Είναι ένα πολύ σημαντικό δίχτυ ασφάλειας. […]. Εμείς, έχουμε δηλώσει ότι η Ελλάδα δεν σκοπεύει να κάνει χρήση του μηχανισμού, αλλά είναι και πολύ σημαντικό για τη χώρα μας, για να υπάρχει αυτό το δίχτυ ασφάλειας».
3.2.-Ωστόσο, μόλις λίγες μέρες μετά, στις 23 Απριλίου 2010, ο Πρωθυπουργός της χώρας, Γεώργιος Παπανδρέου, σε διάγγελμά του προς τον ελληνικό λαό δήλωνε, μεταξύ άλλων, τα εξής: «Χθες, ανακοινώθηκαν τα στοιχεία για το πραγματικό μέγεθος του ελλείμματος του 2009. Θύμισαν σε όλους μας τα ακατανόητα λάθη, τις παραλείψεις, τις εγκληματικές επιλογές και την καταιγίδα των προβλημάτων που μας κληροδότησε η προηγούμενη κυβέρνηση. Όλοι μας κληρονομήσαμε – η σημερινή Κυβέρνηση και Ελληνικός λαός – ένα σκάφος έτοιμο να βυθιστεί.
Μια χώρα χωρίς κύρος και αξιοπιστία, που είχε χάσει το σεβασμό ακόμα και των φίλων και των εταίρων της. Μια οικονομία εκτεθειμένη στο έλεος της αμφισβήτησης και των ορέξεων της κερδοσκοπίας. Από την πρώτη μέρα σηκώσαμε τα μανίκια και με σκληρή δουλειά βαλθήκαμε να ανατρέψουμε αυτό το αρνητικό κλίμα. Καταστρώσαμε σχέδιο, πήραμε δύσκολα μέτρα, που πολλές φορές πόνεσαν, αλλά ανακτήσαμε την αξιοπιστία μας. Δημιουργήσαμε νέες συμμαχίες. Μετά από έναν πραγματικό μαραθώνιο, διεκδικήσαμε και καταφέραμε να οδηγηθούμε σε μια ισχυρή απόφαση της Ε.Ε. για την στήριξη της χώρας μας, με ένα πρωτόγνωρο, για την ιστορία και τα δεδομένα της Ε.Ε., μηχανισμό. Οι αγορές δεν ανταποκρίθηκαν.
Είτε γιατί δεν πίστεψαν στη βούληση της Ε.Ε., είτε γιατί κάποιοι αποφάσισαν να συνεχίσουν την κερδοσκοπία. […] Και σήμερα, η κατάσταση στις αγορές απειλεί να αποδομήσει, όχι μόνο τις θυσίες του Ελληνικού λαού, αλλά και την ομαλή πορεία της οικονομίας. Και κινδυνεύει να χαθεί η προσπάθεια που καταβάλλουν οι Έλληνες από τα ακόμη μεγαλύτερα επιτόκια δανεισμού και ακόμη χειρότερα από την δυσκολία δανεισμού.
Δεν θα το επιτρέψουμε.
Ήρθε η στιγμή, το χρόνο που δεν μας δίνουν οι αγορές, αυτόν τον χρόνο να μας τον δώσει η απόφαση που πήραμε όλοι μαζί οι ηγέτες των χωρών της Ευρώπης για να στηριχθεί η Ελλάδα. Είναι ανάγκη, ανάγκη εθνική και επιτακτική, να ζητήσουμε επισήμως από τους εταίρους μας την ενεργοποίηση του μηχανισμού στήριξης, που από κοινού δημιουργήσαμε στην Ε.Ε. Έχω ήδη δώσει εντολή στον Υπουργό Οικονομικών να κάνει τις απαραίτητες ενέργειες.».
3.3.-Μάλιστα, το Μάιο του 2011, η Ελληνίδα Επίτροπος στην Ε.Ε., Μαρία Δαμανάκη, κινούμενη στο ίδιο πνεύμα, απηύθυνε αυστηρή προειδοποίηση προς τον ελληνικό λαό, δηλώνοντας τα παρακάτω: «Η μεγαλύτερη κατάκτηση της μεταπολεμικής Ελλάδας, το ευρώ και η ευρωπαϊκή πορεία της χώρας είναι σε κίνδυνο. Το σενάριο της απομάκρυνσης της Ελλάδας από το ευρώ βρίσκεται πλέον στο τραπέζι καθώς και η μεθόδευσή του. Είμαι υποχρεωμένη να μιλήσω ανοικτά.
Έχουμε ιστορική ευθύνη να δούμε το δίλημμα καθαρά: Ή συμφωνούμε με τους δανειστές μας σε ένα πρόγραμμα σκληρών θυσιών με αποτελέσματα, αναλαμβάνοντας τις ευθύνες για το παρελθόν μας ή επιστρέφουμε πίσω στη δραχμή. Όλα τα υπόλοιπα είναι δευτερεύοντα στις σημερινές συνθήκες».
3.4.Ωστόσο, ο μέχρι πρότινος επικεφαλής του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου, Ντομινίκ-Στρος Καν, σε σχετική συνέντευξή του στο τηλεοπτικό δίκτυο «Canal+» την Άνοιξη του 2011, προέβη στις ακόλουθες αποκαλύψεις, δηλώνοντας τα εξής: «Όταν λέω υπερβάλλοντας ότι, όταν ήρθε το ΔΝΤ (σ.σ. στην Ελλάδα), κλείσαμε το θέμα σε 15 ημέρες. Το κλείσαμε σε 15 ημέρες, διότι δουλέψαμε επί μήνες πριν με τις ελληνικές αρχές και το κάναμε υπόγεια. Γιατί αυτό; Γιατί οι ελληνικές αρχές επιθυμούσαν την παρέμβαση του ΔΝΤ, αν και ο Παπανδρέου για πολιτικούς λόγους δεν το έλεγε στο λαό. Αλλά από την αρχή με είχε πάρει πολλές φορές τηλέφωνο. Με είχε πάρει τηλέφωνο από τον Νοέμβριο ή Δεκέμβριο του 2009 λέγοντας μου ότι χρειαζόμαστε βοήθεια».
3.5.-Σήμερα, 17 σχεδόν μήνες μετά από τη λήψη της σημαντικής και ιστορικής για την πορεία του ελληνικού κράτους απόφαση για ένταξη στο μηχανισμό στήριξης ΕΕ-ΔΝΤ-ΕΚΤ, η ελληνική κοινωνία που βιώνει τις συνέπειες της προσφυγής στον ως άνω μηχανισμό στήριξης υφιστάμενη διαρκείς φοροεπιδρομές και περικοπές κεκτημένων δικαιωμάτων, συνταράσσεται από τις αποκαλύψεις της καθηγήτριας του Πανεπιστημίου Μακεδονίας και μέλους της επιτροπής της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής, Ζωής Γεωργαντά αναφορικά με το ύψος του ελλείμματος και τον τρόπο υπολογισμού του.
4.Συγκεκριμένα, σε πρόσφατες συνεντεύξεις της σε μέσα ενημέρωσης της χώρας μας η ως άνω καθηγήτρια και μέλος της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής κατήγγειλε την εικονική διόγκωση του ελλείμματος έτσι ώστε να ανέλθει στο 15,4%.
4.1.-Ειδικότερα, σε δηλώσεις της στην εφημερίδα «Ελευθεροτυπία» της 16-9-2011 η κυρία Γεωργαντά ανέφερε επί λέξει τα εξής: «Το έλλειμμα του ’09 είχε τεχνηέντως διογκωθεί για να φανεί ότι η χώρα είχε το μεγαλύτερο σε ολόκληρη την Ευρώπη, ακόμα και από αυτό της Ιρλανδίας που ήταν 14%, με σκοπό να δικαιολογηθούν όλα αυτά τα βαριά μέτρα κατά της χώρας. Κι εμείς παρουσιάσαμε στη Eurostat 15,4%. […]
Το έλλειμμα έγινε τόσο μεγάλο λόγω του γεγονότος ότι μπήκαν όχι με φυσιολογικό τρόπο στη “γενική κυβέρνηση” (σ.σ. στενός δημόσιος τομέας και πλευρές του ευρύτερου) ένας αριθμός ΔΕΚΟ, αυτοί οι 151 φορείς, αυτούς όπου τώρα εξελίσσεται η εφεδρεία. Αυτοί οι φορείς δεν μελετήθηκαν στατιστικά όπως έπρεπε, και μάλιστα σύμφωνα με όσα ορίζει η ίδια η Eurostat. Γι’ αυτή τη διαδικασία τα κριτήρια είναι πολλά και πολύπλοκα, χρειάζεται μακροχρόνια μελέτη για να υπαχθούν. Εμείς επιμέναμε αυτές οι ενστάσεις μας να καταγραφούν ακόμα και στα πρακτικά. Ο πρόεδρος της Αρχής μάς απάντησε ότι “στα πρακτικά θα μπει ό,τι θέλω εγώ”, επί λέξει».
4.2.-Περαιτέρω, σε έτερη συνέντευξή της στο ραδιοφωνικό σταθμό «real fm 97,8» την ίδια ημέρα (16-9-2011) η ως άνω επέμεινε στις προαναφερθείσες καταγγελίες της αναφέροντας πως στόχος ήταν να καταστεί η Ελλάδα ο «αδύναμος κρίκος» και να ληφθούν όλα αυτά τα μέτρα, […] επιλογή που είχε ως στόχο και να εμφανιστεί η κατάσταση που παρέλαβε η κυβέρνηση χειρότερη απ’ ότι ήταν, προκειμένου να καλυφθούν λάθη του παρελθόντος.
5.-Πέραν αυτών, η εφημερίδα «Ελευθεροτυπία» της 20-9-2011 δημοσιεύει εκτενή αποσπάσματα από το υπόμνημα που υπέβαλε στη Διαρκή Επιτροπή Οικονομικών Υποθέσεων της Βουλής την 19-9-2011 το μέλος της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής Κωνσταντίνος Σκορδάς ο οποίος αναφέρει επί λέξει τα εξής: «Κατά την εν λόγω συνεδρίαση (της 8ηςΟκτωβρίου 2010) το θέμα που κυριάρχησε ήταν το αναθεωρημένο έλλειμμα του έτους 2009. Συγκεκριμένα, ο Πρόεδρος της Αρχής ενημέρωσε τότε τα Μέλη της Αρχής ότι στον υπολογισμό του προς αναθεώρηση ελλείμματος του έτους 2009 θα εντάσσονταν στοιχεία από Δημόσιες Επιχειρήσεις Κοινής Ωφελείας (ΔΕΚΟ) και από άλλους φορείς του ευρύτερου δημοσίου τομέα, χωρίς να παράσχει οποιαδήποτε εξήγηση ως προς την αιτιολογία αυτής της μεταβολής και ως προς την συνεπαγόμενη μεταβολή της μεθοδολογίας υπολογισμού του ελλείμματος, δεδομένου ότι μέχρι τότε ουδέποτε υπολογίζονταν τέτοια στοιχεία στη διαμόρφωση του ελλείμματος. Σημειωτέον ότι σε καμία χώρα της Ευρωζώνης (πλην Νορβηγίας) δεν χρησιμοποιείται τέτοια μεθοδολογία υπολογισμού του ελλείμματος, παρ’ ότι ο σχετικός Κανονισμός ESA -95 δεν την αποκλείει. Εξάλλου, ακόμη και εάν προέκρινε η Αρχή τη χρησιμοποίηση αυτής της ιδιαίτερα αυστηρής μεθοδολογίας, θα απαιτείτο οπωσδήποτε και πάλι να έχουν προηγηθεί στατιστικές μελέτες επί των εν λόγω επιχειρήσεων και φορέων του ευρύτερου δημοσίου τομέα, οι οποίες είναι χρονοβόρες και οι οποίες δεν είχαν μέχρι τότε διεξαχθεί.
Παρά ταύτα, ο Πρόεδρος της Αρχής ανακοίνωσε την ένταξη και αυτών των επιχειρήσεων και φορέων στον υπολογισμό του αναθεωρημένου ελλείμματος έτους 2009, μη ζητώντας καν την έκδοση απόφασης της Αρχής επ’ αυτού, λόγω της έντονης διαφωνίας των Μελών της για αυτήν του την πρωτοβουλία.
Εν τέλει το αναθεωρημένο έλλειμμα του έτους 2009 περιέλαβε και αυτά τα στοιχεία, με πρωτοβουλία του Προέδρου της Αρχής και χωρίς την έκδοση σχετικής απόφασης του συλλογικού οργάνου διοίκησης της Αρχής, όπως απαιτούσε ο Νόμος. Το αναθεωρημένο κατά τον τρόπο αυτό έλλειμμα του έτους 2009 διαβιβάσθηκε από τον Πρόεδρο της Αρχής στη Eurostat, η οποία και εν συνεχεία προέβη στην υιοθέτηση και ανακοίνωσή του. …».
5.-Από όλα τα στοιχεία που επισυνάπτουμεπροκύπτει ότι Μέλη της Ανεξάρτητης Στατιστικής Αρχής, που αποτελεί Δημόσια Υπηρεσία και ωςτοιαύτη υπηρετεί το Δημόσιο Συμφέρον κα ιδρύθηκε ως ο αντικαταστάτης της Στατιστικής Υπηρεσίας, την οποία οι σημερινοί κυβερνώντες κατήργησαν επειδή έλεγαν ότι δεν έδινε πραγματικά στοιχεία στη Eurostat, ομολογούν την διάπραξη σοβαροτάτων αξιόποινωνπράξεων κακουργηματικής μορφής όπως μεταξύ άλλων της πλαστογραφίας, της εκδόσεως ψευδούς βεβαιώσεως ,της απάτης αλλά και της παραβάσεως καθήκοντος ότι δηλαδή «φούσκωσαν» το έλλειμμα του 2009 και ως συνέπεια αναγκάστηκε η Κυβέρνησηνα υποχρεωθεί να ψηφίσει το ν. 3833/2010 «Προστασία της Εθνικής Οικονομίας- Επείγοντα μέτρα για την αντιμετώπιση της δημοσιονομικής κρίσης» (Α΄ 40/15.3.2010), και ειδικότερα με τις διατάξεις του κεφαλαίου Α΄ (άρθρα 1-5) υπό τον τίτλο «Μέτρα για τη μείωση των δημοσιονομικών ελλειμμάτων και εισοδηματική πολιτική έτους 2010» μειώνονται οι αποδοχές των υπηρετούντων, με οποιαδήποτε σχέση εργασίας, στον στενό ή ευρύτερο δημόσιο τομέα, κατά παρέκκλιση οποιασδήποτε γενικής ή ειδικής διάταξης ή ρήτρας ή όρου συλλογικής σύμβασης εργασίας, διαιτητικής απόφασης ή ατομικής σύμβασης ή συμφωνίας (άρθρο 1) αναδρομικά από 1.1.2010 (άρθρο 20 παρ. 1), ορίζεται νέο όριο στις συνολικές αποδοχές και πρόσθετες αμοιβές ή απολαβές όλων των εργαζομένων στον στενό και ευρύτερο δημόσιο τομέα (άρθρο 2) αναδρομικά από 1.3.2010 (άρθρο 20 παρ. 2), και καθορίζεται η εισοδηματική πολιτική της Κυβέρνησης για το έτος 2010 (άρθρο 3). Με το ν. 3845/2010 «Μέτρα για την εφαρμογή του μηχανισμού στήριξης της ελληνικής οικονομίας από τα Κράτη – Μέλη της Ζώνης του ευρώ και το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο» (Α΄ 65/6.5.2010), και ειδικότερα με τις διατάξεις του άρθρου τρίτου, αποδοχές και επιδόματα των υπηρετούντων, με οποιαδήποτε σχέση εργασίας, στον στενό ή ευρύτερο δημόσιο τομέα, που είχαν ήδη μειωθεί με τον προαναφερθέντα ν. 3833/2010, μειώνονται περαιτέρω, κατά παρέκκλιση οποιασδήποτε γενικής ή ειδικής διάταξης ή ρήτρας ή όρου συλλογικής σύμβασης εργασίας, διαιτητικής απόφασης ή ατομικής σύμβασης ή συμφωνίας. Εξάλλου, επακολούθησαν νεώτερα δυσβάχτα μέτρατα οποία συνεχίζονται μέχρι σήμερα σε βάρος του ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ
Αν δεν διαπράττονταν οι ανωτέρω αξιόποινες πράξεις και όσες άλλες θα αποκαλυφθούν από την ανάκριση,δεν θα συνυπολόγιζαν τα χρέη των κρατικών ανώνυμων εταιρειών, όπως συμβαίνει σε όλες οι χώρες της Ευρώπης, κι αν δεν ενέτασσαν στα χρέη του 2009 ληξιπρόθεσμες οφειλές κάποιων φορέων του 2010, τότε το έλλειμμα δεν θα είχε φτάσει σε δυσθεώρητα ύψη.
Με τις καταγγελίες έγκριτων πανεπιστημιακών, όπως της καθηγήτριας του Πανεπιστημίου Μακεδονίας κυρίας Γεωργαντά, που η ίδια η κυβέρνηση διόρισε, ότι παραποιήθηκαν τα στοιχεία, από τα ανωτέρω πρόσωπα υπαλλήλους του Ελληνικού Δημοσίου υπόχρεους σε ιδιαίτερα προσοχή και επιμέλεια προςδιασφάλιση του Δημοσίου Συμφέροντος ,οι οποίοικατά παράβαση των σχετικών διατάξεωνκαταγγέλλεται κατά ως άνω, ότι με ψευδείς βεβαιώσεις ,πλαστογραφία πιστοποιητικών,παραβίαση του υπηρεσιακού τους καθήκοντος κλπ ετσι «φούσκωσαν» το έλλειμμα, είπαν ψέματα στο λαό για να τον εγκλωβίσουν στο ΔΝΤ με ένα πρόγραμμα σκληρής λιτότητας. ενώ είχαν επίγνωση πως με την πράξη τους αυτή θα έβλαπταν την εθνική μας κυριαρχία κατά παράβαση των διατάξεων του Συντάγματος .
Η προελθούσα από τις βουλευτικές εκλογές της 4ης Οκτωβρίου 2009 κυβέρνηση γνωστοποίησε στις 21 Οκτωβρίου του ίδιου έτους ότι για το έτος 2009 το έλλειμμα της γενικής κυβέρνησης θα διαμορφωνόταν, τελικώς, στο 12,5% του Α.Ε.Π.. Κατά το διάστημα Οκτωβρίου – Δεκεμβρίου 2009, οι διεθνείς οίκοι αξιολόγησης προέβησαν σε συνεχείς υποβαθμίσεις της πιστοληπτικής ικανότητας της Ελλάδας.
Στις 23 Δεκεμβρίου 2009 κυρώθηκε από την Βουλή ο προϋπολογισμός του έτους 2010 με το ν. 3813/2009 (Α΄ 236) Στις 22 Απριλίου 2010, η Eurostat ανακοίνωσε(αφού έλαβε υπόψη της τα ανωτέρω«στοιχεία») ότι το έλλειμμα του 2009 υπερέβη το 13,6% του Α.Ε.Π., ενώ το μεν χρέος της κεντρικής κυβέρνησης για το 2009 υπερέβη το 120% του Α.Ε.Π., ανερχόμενο σε 300, περίπου, δισεκατομμύρια ευρώ, το δε χρέος της γενικής κυβέρνησης διαμορφώθηκε στο 113% του Α.Ε.Π.. Ενόψει των εξελίξεων αυτών και της αδυναμίας αναχρηματοδότησης του χρέους από τις διεθνείς αγορές, η ελληνική κυβέρνηση υπέβαλε στις 23 Απριλίου 2010 αίτηση για την ενεργοποίηση του μηχανισμού στήριξης (βλ. την από 23.4.2010 επιστολή του Υπουργού Οικονομικών προς τον Πρόεδρο του Eurogroup).
Με την επιστολή αυτή ζητήθηκε η παροχή οικονομικής βοήθειας από τα κράτη – μέλη της ευρωζώνης, συνολικού ύψους ογδόντα δισεκατομμυρίων ευρώ, προκειμένου να χρηματοδοτηθεί το πολυετές οικονομικό πρόγραμμα της ελληνικής κυβερνήσεως, η πιστή τήρηση του οποίου θα παρακολουθείται στενά και θα αξιολογείται συστηματικά βάσει των κριτηρίων αναφοράς και των λοιπών κριτηρίων αξιολόγησης που προβλέπονται στα επισυναπτόμενα στην επιστολή μνημόνια. Με την επιστολή δηλώνεται, περαιτέρω, η δέσμευση της ελληνικής κυβέρνησης να τηρήσει απαρέγκλιτα τις περιλαμβανόμενες στο πρόγραμμα πολιτικές, καθώς και να εφαρμόσει πιστά τα μέτρα που της είχαν υποδειχθεί με την απόφαση και τη σύσταση του Συμβουλίου της 16ης Φεβρουαρίου του 2010, προκειμένου να μειωθεί το έλλειμμα της γενικής κυβέρνησης σε ποσοστό κατώτερο του 3% του Α.Ε.Π. μέχρι το 2014, να αναστραφεί η πορεία αύξησης του δημοσίου χρέους από το 2013 και εφεξής, να εξασφαλισθεί η σταθερότητα του ελληνικού χρηματοπιστωτικού συστήματος και να προωθηθούν διαρθρωτικές μεταρρυθμίσεις που συμβάλλουν στην ανάπτυξη της εθνικής οικονομίας.
ΚΑΤΟΠΙΙΝ ΤΟΥΤΩΝ
ΑΙΤΟΎΜΕΘΑ:
1.-Την άμεση επείγουσα ποινική διερεύνηση του ζητήματος,
προκειμένου να υποστούν οι ένοχοι (φυσικοί και ηθικοί αυτουργοί κλπ)την παραδειγματική τιμωρία για τις αξιόποινες πράξεις που θα αποδειχθεί ότιδιέπραξαν.
2.-Την εισαγωγή της υποθέσεως κατ’ άρθρο 29 ΚΠΟΙΝ Δ στο Δικαστήριο των Εφετών και τον ορισμό Εφέτου Ανακριτή
Τα συγχαρητήρια στον πανάξιο Γιάννη Αδαμόπουλο
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου